studio lajah is a brand design specialist firm founded in Seoul in April 2016. With a deep strategic understanding and empathy for their client's brands, they aim to connect scattered thoughts and drive them toward achieving their ultimate strategic objectives. They express these ideas through distinct visuals. Led by Creative Director Lee Jaehoon, who has accumulated over 25 years of experience in brand strategy, naming, design, and branding consulting, studio lajah has undertaken a wide range of design projects.
스튜디오 라자는 2016년 4월, 서울을 기반으로 설립한 브랜드 디자인 전문회사입니다. 고객사 브랜드에 대한 전략적 깊은 이해와 공감을 바탕으로 흩어져 있는 생각들의 접점을 이루고 변화시켜 최종 전략적 목표에 이르도록 하여 선명한 비주얼로 담아내고자 합니다. 25년간 브랜드 전략과 네이밍, 디자인 등 브랜딩 컨설팅회사에서 경력을 쌓아 온 크리에이티브 디렉터 이재훈을 중심으로 다양하고 폭넓은 디자인 프로젝트를 진행하고 있습니다.
our areas of expertise
In the brand's journey from inception to growth, subtle adjustments in design are required based on each brand's unique strategy. studio lajah prioritizes strategic creativity to ensure that the brand's visual personality is defined, preserving its vitality against short-lived trends driven by ambiguous tastes and individual aesthetics.
브랜드의 탄생과 성장 과정에서의 필요한 전략에 따라 디자인 전략적 선택이 달라지는 부분이 있습니다. 스튜디오라자는 브랜드의 시각적 개성을 개발하고 관리하는 비주얼에 최적화되어 있습니다. 이는 모호한 취향과 심미성이 아닌 전략적 크리에이티브를 개발하는 일을 하고 있습니다.
how we work
We strive to gain a comprehensive understanding of diverse analyses and values to develop creative solutions aligned with our strategic objectives. In our development process, we actively encourage participation and gather constructive feedback through various channels, including email and social media (SNS). We also employ visualization to provide consumers with a variety of touchpoints and simulations, enabling them to perceive the brand's value objectively and strategically.
우리는 전략적 목표를 위한 폭넓은 크리에이티브를 개발하기 위해 다각적인 분석과 가치를 파악하기 위해 노력하며, 적극적인 피드백을 받기 위해 다양한 채널(이메일, SNS)들을 이용하여 개발 과정에서의 적극적인 참여를 환영합니다. 또한, 시각화된 개발 과정을 통해 객관적이고 전략적인 판단의 근거를 보여줄 수 있도록 다양한 접점의 시뮬레이션을 소비자에게 전달하여 브랜드의 가치를 공감할 수 있도록 노력합니다.